חדשות

  • הקצבות לעמותות לשנת 2018
    לפרטים נוספים המועצה המקומית בני עי"ש מודיעה בזאת על קבלת בקשות לתמיכה לשנת 2018. על כל "מוסד ציבורי" הקיים ופועל בתחומי בני עי"ש ובכלל זה כל גוף שאינו מוסד ממוסדות המדינה או ממוסדות הרשות, הפועל שלא למטרה של עשיית רווחים, למטרה של תרבות, דת, תנועות נוער, שרות לאומי או מטרה אחרת המבקש לקבל תמיכה מהמועצה המקומית בני עי"ש לשנת 2018, עבור פעילות המתקיימת בתחומה, לנקוט בפעולות הבאות:
  • תמונה של  לתשומת לב של כלל התושבים, להלן שינוי בהגשת בקשה לשנת 2018 להנחה בארנונה
    לתשומת לב של כלל התושבים, להלן שינוי בהגשת בקשה לשנת 2018 להנחה בארנונה
    לפרטים נוספים "בהתאם להנחיות משרד הפנים בנוגע להגשת בקשה למבחן הכנסה לשנת 2018 (ראה קובץ תקנות 7765 מיום 19.1.17), על המבקש להגיש 12 תלושי שכר (דהיינו ינואר עד דצמבר 2017) ולא 3 חודשים אחרונים כפי שהיה עד היום.
  • אושר להחליף פחים
    לפרטים נוספים   תושבים יקרים!    הנני שמח להודיעכם כי המליאת המועצה, אושרה החלטה להחליף את פחי האשפה הישנים בחדשים וזאת בתמורה להשתתפות סמלית של 50 ש"ח (במקוםכ- 400ש"ח ), הפחם יסופקו עם אחריות ספק ל- 5 שנים. 
  • תמונה של פינוי הגזם והגרוטאות
    פינוי הגזם והגרוטאות
    לפרטים נוספים תושבים יקרים! לאחרונה התקבלו פניות מתושבים הנוגעות ליום פינוי הגזם והגרוטאות. נשמח שתענו על שאלון סקר בנושא. למעבר לשאלון לחצו כאן
  • תמונה של למועצת בני עי"ש דרושות סייעות
    למועצת בני עי"ש דרושות סייעות
    לפרטים נוספים   למועצת בני עי"ש דרושות סייעות עם נסיון ורקע בחינוך. לפרטים ניתן לפנות למחלקת חינוך בטל' 08-8595109
  • תמונה של שינוי שעות קבלת קהל מחלקת הגביה החל ממאי 2018
    שינוי שעות קבלת קהל מחלקת הגביה החל ממאי 2018
    לפרטים נוספים שינוי שעות קבלת קהל מחלקת הגביה החל ממאי 2018   יום א'- 08:00-14:00   ימים ב'-ה' 08:00-13:00 יום ג אחה"צ 15:30-17:30  
  • תמונה של הודעה חשובה! התושבים נדרשים לשתף פעולה ולייבש מקווי [שלוליות] מים  טיפול ביתושים
    הודעה חשובה! התושבים נדרשים לשתף פעולה ולייבש מקווי [שלוליות] מים טיפול ביתושים
    לפרטים נוספים  כמידי שנה עם בוא האביב והקיץ מתחילות דגירות יתושים במקווי מים עומדים. היתושים מהווים מטרד לתושבים .  

הרשם לניוזלטר

לתקנון ההצטרפות

חוק חופש המידע

חוק חופש המידע

חוק חופש המידע נחקק בשנת תשנ"ח - 1998, ונועד להנהיג את מהפיכת השקיפות באשר לפעילות הרשות הציבורית. "לכל אזרח ישראלי או תושב הזכות לקבל מידע מרשות ציבורית בהתאם להוראות חוק זה".

"קבלת מידע" כוללת עיון, צפייה, האזנה, העתקה, צילום, קבלת פלט מחשב או קבלת מידע בכל דרך אחרת בהתאם לסוג המידע וצורת אחזקתו.

לצורך יישום החוק מונה עו"ד דוד דבש על העמדת המידע לרשות הציבור ועל יישום הוראות החוק.

על פי הוראות החוק סעיף 5 (א), "רשות ציבורית תפרסם דין וחשבון שנתי שיכלול מידע על אודות פעילות ותחומי אחריותה והסר על תפקידיה וסמכויותיה, הדו"ח יכלול גם דיווח של הממונה על הפעלת חוק זה ברשות הציבורית, ואולם רשאי הוא לפרסם דיווח זה בנפרד".

בהמשך לסעיף 18 בחוק נקבעו אגרות לקבלת מידע, סכום האגרות משתנה מעת לעת עקב שינויי מדד המתפרסם בקובץ תקנות מטעם משרד המשפטים.

החל מ-28/3/14 הוזלה אגרת הבקשה ואגרת הטיפול וההפקה. כמו כן, נקבעו פטורים מתשלום אגרה לקבוצות מסויימות באוכלוסייה.

תקנות חופש המידע (אגרות)

1. אגרת בקשה לשנת 2016  (תקנה 1) - 20 ש"ח

2. אגרת טיפול (תקנה 2) החל מהשעה הרביעית - 30  ש"ח

3. אגרת הפקה (תקנה 3 א):

*לכל עמוד צילום - 0.20 ש"ח

*לדיסקט מחשב  - 2.5 ש"ח

4. סכום בסיס לקבלת התחייבות (תקנה 4) - 149ש"ח

תקנות חופש המידע (אגרות) 

נתונים סביבתיים

תקנות חופש המידע (העמדת מידע על איכות הסביבה לעיון הציבור) התשנ"ט – 2009 מטילות חובה על הרשות הציבורית להעמיד לעיון הציבור מידע על איכות הסביבה שברשותה, מידע על חומרים שנפלטו, שנשפכו, שסולקו או הושלכו לסביבה, ותוצאות מדידת רעש ריח וקרינה שלא ברשות היחיד.

לדו"חות הנתונים הסביבתיים

דרכי התקשרות: טלפון: 08-8595108  פקס: 153-88595108

 לצפייה בטופס קבלת מידע (תחת טפסי חופש המידע).