חדשות

  • תמונה של דרושים מתנדבים/מתנדבות
    דרושים מתנדבים/מתנדבות
    לפרטים נוספים משפחות יקרות:בבני עי"ש חיים
  • הקצבות לעמותות לשנת 2018
    לפרטים נוספים המועצה המקומית בני עי"ש מודיעה בזאת על קבלת בקשות לתמיכה לשנת 2018. על כל "מוסד ציבורי" הקיים ופועל בתחומי בני עי"ש ובכלל זה כל גוף שאינו מוסד ממוסדות המדינה או ממוסדות הרשות, הפועל שלא למטרה של עשיית רווחים, למטרה של תרבות, דת, תנועות נוער, שרות לאומי או מטרה אחרת המבקש לקבל תמיכה מהמועצה המקומית בני עי"ש לשנת 2018, עבור פעילות המתקיימת בתחומה, לנקוט בפעולות הבאות:
  • תמונה של סבסוד קייטנות קיץ 2018
    סבסוד קייטנות קיץ 2018
    לפרטים נוספים תושבים יקרים שלום, אנו שמחים לבשר על סבסוד מחירי קייטנות הקיץ בגני הילדים. לפרטים נוספים לחצו כאן
  • תמונה של  לתשומת לב של כלל התושבים, להלן שינוי בהגשת בקשה לשנת 2018 להנחה בארנונה
    לתשומת לב של כלל התושבים, להלן שינוי בהגשת בקשה לשנת 2018 להנחה בארנונה
    לפרטים נוספים "בהתאם להנחיות משרד הפנים בנוגע להגשת בקשה למבחן הכנסה לשנת 2018 (ראה קובץ תקנות 7765 מיום 19.1.17), על המבקש להגיש 12 תלושי שכר (דהיינו ינואר עד דצמבר 2017) ולא 3 חודשים אחרונים כפי שהיה עד היום.
  • אושר להחליף פחים
    לפרטים נוספים   תושבים יקרים!    הנני שמח להודיעכם כי המליאת המועצה, אושרה החלטה להחליף את פחי האשפה הישנים בחדשים וזאת בתמורה להשתתפות סמלית של 50 ש"ח (במקוםכ- 400ש"ח ), הפחם יסופקו עם אחריות ספק ל- 5 שנים. 
  • תמונה של פינוי הגזם והגרוטאות
    פינוי הגזם והגרוטאות
    לפרטים נוספים תושבים יקרים! לאחרונה התקבלו פניות מתושבים הנוגעות ליום פינוי הגזם והגרוטאות. נשמח שתענו על שאלון סקר בנושא. למעבר לשאלון לחצו כאן
  • תמונה של מערך הסעות תלמידים לתיכונים בגדרה
    מערך הסעות תלמידים לתיכונים בגדרה
    לפרטים נוספים לקראת שנת הלימודים התשע"ח אנו מצרפים לנוחיותכם  לו"ז הסעות
  • תמונה של לתשומת  לב
    לתשומת לב
    לפרטים נוספים   עקב רישום לגני ילדים ובתי ספר קבלת קהל במחלקת גביה אחה"צ תתקיים ביום א ' 21.01.18 בין השעות 15:30-18:00 במקום יום ג ' 23.01.18 מחלקת גביה Вниманию жителей, отдел налоговбудет производить прием посетителей в воскресенье, 21.01.18 с 15:30 до 18:00 вместо вторника-23.01.18 С уважением, Отдел налогов    
  • תמונה של page.php?type=page&id=1930&ht=#navbar
    page.php?type=page&id=1930&ht=#navbar
    לפרטים נוספים בשבוע שעבר התקיים פעם נוספת במשרד השיכון, שולחן עגול רב משתתפים בנושא תכנית המתאר של בני עי"ש. בישיבה הוצגה התוכנית להרחבת גבולות בני עי"ש, בניית כ 5000 יח' דיור ואזורי תעשייה בסדר גודל של 460 דונם, אשר יתחברו לאזורי התעשייה הקיימים בכנות ופארק ראם ויספקו תעסוקה לתושבי הסביבה, כמו גם הכנסות למועצת בני עי"ש
  • הנחיות משרד הפנים
    לפרטים נוספים   "בהתאם להנחיות משרד הפנים בנוגע להגשת בקשה למבחן הכנסה לשנת 2018 (ראה קובץ תקנות 7765 מיום 19.1.17), מבקש ההנחה בארנונה רשאי להגיש הכנסות לצורך בדיקת ההנחות בשתי אופציות או להגיש 12 תלושי שכר (דהיינו ינואר עד דצמבר 2017) או  3 חודשים אחרונים (אוקטובר-דצמבר 2017).
  • תמונה של שעות עבודה
    שעות עבודה
    לפרטים נוספים בוקר טוב,   ביום שלישי 27.2.18 מחלקת הגביה תקבל קהל עד 13 , לא תהיה קבלת קהל אחה"צ ביום חמישי 1.3.18 מחלקת הגביה סגורה
  • תמונה של מודעת דרושים
    מודעת דרושים
    לפרטים נוספים   למועצת בני עי"ש דרושות סייעות עם נסיון ורקע בחינוך. לפרטים ניתן לפנות למחלקת חינוך בטל' 08-8595109
  • דרוש/ה-מדריכה לתוכנית הט"ף
    לפרטים נוספים   מדריכה לתוכנית הט"ף למועצה מקומית בני עי"ש דרושה מדריכה לתוכנית הט"ף:  דרישות:  השכלה בתחום חינוך גיל רך/ עבודה סוציאלית/ הדרכת הורים.    פניות לעבודה אחה"צ פעמיים  בשבוע.  רכב יתרון  קורות חיים לשלוח לדוא"ל : efrat.shmueli@gmail.com  מועד הגשה אחרון: 20.03.18  
  • תמונה של הודעה לדיירי רחוב השקמה
    הודעה לדיירי רחוב השקמה
    לתשומת לבכם! לרגל עבודות תשתיות פיתוח ושיפוץ ברחוב, יהיו שיבושים בכניסה לכלי רכב בין התאריכים: 24.06-24.07.18 אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית ומודים לכם על שיתוף הפעולה.
  • תמונה של לידיעת התושבים,
    לידיעת התושבים,
    לפרטים נוספים ביום א' הקרוב, 8.07.18 וטרינרית המועצה תקבל קהל החל מהשעה 12:30   איתכם הסליחה
  • תמונה של שינוי שעות קבלת קהל מחלקת הגביה החל ממאי 2018
    שינוי שעות קבלת קהל מחלקת הגביה החל ממאי 2018
    לפרטים נוספים שינוי שעות קבלת קהל מחלקת הגביה החל ממאי 2018   יום א'- 08:00-14:00   ימים ב'-ה' 08:00-13:00 יום ג אחה"צ 15:30-17:30  
  • תמונה של הודעה חשובה! התושבים נדרשים לשתף פעולה ולייבש מקווי [שלוליות] מים  טיפול ביתושים
    הודעה חשובה! התושבים נדרשים לשתף פעולה ולייבש מקווי [שלוליות] מים טיפול ביתושים
    לפרטים נוספים  כמידי שנה עם בוא האביב והקיץ מתחילות דגירות יתושים במקווי מים עומדים. היתושים מהווים מטרד לתושבים .  
  • תמונה של הודעה לתושבים
    הודעה לתושבים
    לפרטים נוספים בעקבות פניות רבות מצד התושבים בעניין פינוי האשפה הביתית ולאחר התייעצות עמכם, ניתנה על ידי הוראה לחברה המפנה את האשפה לפנות בימי שני וחמישי את האשפה. להזכירכם הוצאת הגזם בימי רביעי לנקודות האיסוף המוכרזות הפינוי יתבצע בימי חמישי
  • תמונה של שינויים בימי פינוי הגזם
    שינויים בימי פינוי הגזם
    לפרטים נוספים לקראת חג הפסח הקרב ובא יהיו שינויים בימי פינוי הגזם ברחבי היישוב. מחלקת התברואה תתגבר את ימי הפינוי של האשפה הביתית / גזם גרוטאות. לפירוט מועדי הפינוי של האשפה לחג הפסח לחצו לפרטים נוספים

הרשם לניוזלטר

לתקנון ההצטרפות

החלטת ועד שלושה בדבר זכיין ביצוע שירותי ניהול ופיקוח בתב"רים: 615, 616, 617

 

ועדת השלושה

פרוטוקול ישיבה מיום  8.02.2018

 

שם הרשות: מועצה מקומית בני עי"ש

 

נוכחים:  צביקה ענקי - מנכ"ל/מזכיר

             יניב קאפח   -  גזבר

             עו"ד מאיר בן דוד -  יועמ"ש

 

הנדון:החלטה על התקשרות לשירותי ניהול ופיקוח

מכרז: אספקה, התקנה, שיפוץ ואחזקה של מתקני משחק, משטחי פעילות מים, מתקני ספורט, ריהוט רחוב וסככות  

מס':מש/33/2017

 

הרשות בוחנת את האפשרות להתקשר עם ספק/ים במסגרת המכרז שבנדון (להלן: "המכרז"), שפרסמה החברה למשק וכלכלה של השלטון המקומי בע"מ (להלן: "משכ"ל"), אשר לגביו ניתן אישור שר הפנים ושנקבעו זוכים במסגרתו.

 

לצורך ניהול ופיקוח על ההתקשרות / התקשרויות שתיערך/נה בין הרשות לבין זכיין / זכיינים במכרז, יש לרשות צורך להתקשר עם נותן שירותי ניהול ופיקוח. הוועדה סבורה כי במקרה זה מירב היתרונות יושגו דווקא בעריכת התקשרות עם משכ"ל לקבלת שירותי ניהול ופיקוח לאור המפורט להלן:

 

נימוקים לבחירת משכ"ל:

למשכ"ל ידע ומיומנות רבה במתן שירותי הניהול והפיקוח הנדרשים במקרה דנן  והיא

נותנת שירות ברמה מקצועית גבוהה.

 

 

 

החלטה: לאור כל האמור לעיל, הוועדה מחליטה כי בכפוף ובהתאם לתוצאות הליך בקשת הצעות המחיר, הרשות תתקשר עם משכ"ל לשירותי ניהול ופיקוח על אספקת הטובין על ידי הספק/ים על פי  חוזה/ים שיערך/כו במסגרת התקשרות עם זכיין/זכיינים במכרז, בהתאם לתקנה 3(15) לתקנות העיריות (מכרזים), התשמ"ח – 1987/ סעיף 3(15) לתוספת השנייה לצו המועצות המקומיות (מועצות אזוריות), התשי"ח-1958 / סעיף 3(15) לתוספת הרביעית לצו המועצות המקומיות, התשי"א-1950.

 

יובהר כי ככל שהוועדה תחליט שלא לקבוע זוכה כלשהו במסגרת הפניה בבקשה לקבלת הצעות מחיר, תבוטל ההחלטה להתקשר עם משכ"ל לקבלת שירותי ניהול ופיקוח ו/או יבוטל חוזה ההתקשרות בין הרשות לבין משכ"ל, ככל שזה כבר נחתם.

הרשות מורה למשכ"ל לפרסם בקשה/ות לקבלת הצעות מחיר מהזכיינים הרלוונטיים במכרז בהתאם למפרטים שתעביר הרשות למשכ"ל.

 

פרסום: הוועדה מורה כי החלטה זו תפורסם באתר האינטרנט של הרשות במיידי. החוזה ייחתם בתום 7 ימי עבודה לפחות מיום הפרסום בכפוף לאמור לעיל. (אם יש דחיפות שמצדיקה קביעה אחרת, יש לפרט).

(למען הסדר הטוב, מבקשת הוועדה כי משכ"ל תפרסם החלטה זו גם באתר האינטרנט שלה).

החוזה שייחתם בין הרשות לבין משכ"ל יפורסם באתר האינטרנט של הרשות לא יאוחר מ-7 ימי עבודה מיום כריתתו.

 

       על החתום

 

         צביקה ענקי                              יניב קאפח                                         עו"ד מאיר בן דוד

_____________                 ______________                         _______________

           מנכ"ל /מזכיר                                גזבר                                           יועץ משפטי

תמונת החלטת ועד שלושה בדבר זכיין ביצוע שירותי ניהול ופיקוח בתב"רים: 615, 616, 617