חדשות

  • תמונה של הודעה בדבר התקשרות באמצעות החברה למשק וכלכלה
    הודעה בדבר התקשרות באמצעות החברה למשק וכלכלה
    לפרטים נוספים קרא עוד >>
  • תמונה של שעות קבלת קהל ב מח' החינוך החל מספטמבר 2019
    שעות קבלת קהל ב מח' החינוך החל מספטמבר 2019
    יום ג' בשעות  16:00-18:00 עם הרשמה מראש בלבד אצל מזכירת המחלקה   קרא עוד >>
  • תמונה של שינויים בהסדרי התנועה בישוב כפי שאושרו בוועדת תנועה
    שינויים בהסדרי התנועה בישוב כפי שאושרו בוועדת תנועה
    לפרטים נוספים תושבים יקרים! להלן שינויים בהסדרי התנועה בישוב כפי שאושרו בוועדת תנועה מיום 10.3.19 : קרא עוד >>
  • תמונה של כולם מדברים על הקאנביס
    כולם מדברים על הקאנביס
    לפרטים נוספים יש שינוי בחוק מבולבלים   קרא עוד >>
  • תמונה של נוהל קבלת תעודה לרשם המקרקעין (טאבו)
    נוהל קבלת תעודה לרשם המקרקעין (טאבו)
    לפרטים נוספים קרא עוד >>
  • תמונה של  הזמנה להציע הצעות לבחירת עורכי דין חיצוניים לתביעות נזיקין
    הזמנה להציע הצעות לבחירת עורכי דין חיצוניים לתביעות נזיקין
    לפרטים נוספים קרא עוד >>
  • תמונה של למועצת בני עי"ש דרושות סייעות
    למועצת בני עי"ש דרושות סייעות
    לפרטים נוספים   למועצת בני עי"ש דרושות סייעות עם נסיון ורקע בחינוך. לפרטים ניתן לפנות למחלקת חינוך בטל' 08-8595109 קרא עוד >>
  • תמונה של להלן שינוי בהגשת בקשה להנחה בארנונה החל משנת 2018
    להלן שינוי בהגשת בקשה להנחה בארנונה החל משנת 2018
    לפרטים נוספים   "בהתאם להנחיות משרד הפנים בנוגע להגשת בקשה למבחן הכנסה לשנת 2019 (ראה קובץ תקנות 7765 מיום 19.1.17), על המבקש להגיש:  12 תלושי שכר (דהיינו ינואר עד דצמבר 2018) או 3 חודשים אחרונים כפי שהיה עד היום (דהיינו אוקטובר נובמבר דצמבר 2018).. לחילופין ניתן להציג תלוש דצמבר 2018 ובתנאי שמופיע בו סכום מצטבר שנתי וחודשי עבודה, תדפיסי בנק יש הגיש 3 חודשים אחרונים. במידה והמבקש לא עבד מלא במהלך השנה עליו להגיש אישורי אבטלה ותדפיסי בנק לחודשים המבוקשים"   קרא עוד >>

הרשם לניוזלטר

חוק חופש המידע

חוק חופש המידע

חוק חופש המידע נחקק בשנת תשנ"ח - 1998, ונועד להנהיג את מהפיכת השקיפות באשר לפעילות הרשות הציבורית. "לכל אזרח ישראלי או תושב הזכות לקבל מידע מרשות ציבורית בהתאם להוראות חוק זה".

"קבלת מידע" כוללת עיון, צפייה, האזנה, העתקה, צילום, קבלת פלט מחשב או קבלת מידע בכל דרך אחרת בהתאם לסוג המידע וצורת אחזקתו.

לצורך יישום החוק מונה עו"ד דוד דבש על העמדת המידע לרשות הציבור ועל יישום הוראות החוק.

על פי הוראות החוק סעיף 5 (א), "רשות ציבורית תפרסם דין וחשבון שנתי שיכלול מידע על אודות פעילות ותחומי אחריותה והסר על תפקידיה וסמכויותיה, הדו"ח יכלול גם דיווח של הממונה על הפעלת חוק זה ברשות הציבורית, ואולם רשאי הוא לפרסם דיווח זה בנפרד".

בהמשך לסעיף 18 בחוק נקבעו אגרות לקבלת מידע, סכום האגרות משתנה מעת לעת עקב שינויי מדד המתפרסם בקובץ תקנות מטעם משרד המשפטים.

החל מ-28/3/14 הוזלה אגרת הבקשה ואגרת הטיפול וההפקה. כמו כן, נקבעו פטורים מתשלום אגרה לקבוצות מסויימות באוכלוסייה.

תקנות חופש המידע (אגרות)

1. אגרת בקשה לשנת 2016  (תקנה 1) - 20 ש"ח

2. אגרת טיפול (תקנה 2) החל מהשעה הרביעית - 30  ש"ח

3. אגרת הפקה (תקנה 3 א):

*לכל עמוד צילום - 0.20 ש"ח

*לדיסקט מחשב  - 2.5 ש"ח

4. סכום בסיס לקבלת התחייבות (תקנה 4) - 149ש"ח

תקנות חופש המידע (אגרות) 

נתונים סביבתיים

תקנות חופש המידע (העמדת מידע על איכות הסביבה לעיון הציבור) התשנ"ט – 2009 מטילות חובה על הרשות הציבורית להעמיד לעיון הציבור מידע על איכות הסביבה שברשותה, מידע על חומרים שנפלטו, שנשפכו, שסולקו או הושלכו לסביבה, ותוצאות מדידת רעש ריח וקרינה שלא ברשות היחיד.

לדו"חות הנתונים הסביבתיים

דרכי התקשרות: טלפון: 08-8595108  פקס: 153-88595108

 לצפייה בטופס קבלת מידע (תחת טפסי חופש המידע).