חדשות

  • רישום לגני ילדים לקראת שנת הלימודים תשפ"ב
    לפרטים נוספים ... קרא עוד >>
  • תמונה של חוק העזר לבני עי"ש (החזקת בעלי חיים
    חוק העזר לבני עי"ש (החזקת בעלי חיים
    לפרטים נוספים קרא עוד >>
  • תמונה של קבלת שעות קהל במחלקת הגבייה
    קבלת שעות קהל במחלקת הגבייה
    לפרטים נוספים ... קרא עוד >>
  • תמונה של נוהל קבלת תעודה לרשם המקרקעין (טאבו)
    נוהל קבלת תעודה לרשם המקרקעין (טאבו)
    לפרטים נוספים קרא עוד >>
  • תמונה של פר"ח: פעילות חברתית מזמינה את הסטודנטים
    פר"ח: פעילות חברתית מזמינה את הסטודנטים
    לפרטים נוספים קרא עוד >>
  • תמונה של נפתחה ההרשמה לצהרוני ניצנים בבתי הספר היסודיים ובגני הילדים בבני עי"ש לשנת הלימודים תשפ"ב
    נפתחה ההרשמה לצהרוני ניצנים בבתי הספר היסודיים ובגני הילדים בבני עי"ש לשנת הלימודים תשפ"ב
    לפרטים נוספים קרא עוד >>
  • תמונה של אשכול שורק דרומי יוצא לדרך
    אשכול שורק דרומי יוצא לדרך
    לפרטים נוספים .... קרא עוד >>
  • תמונה של הודעה לציבור -עדכון מדד
    הודעה לציבור -עדכון מדד
    לפרטים נוספים ... קרא עוד >>
  • תמונה של תמיכות 2020
    תמיכות 2020
    לפרטים נוספים ... קרא עוד >>
  • הודעה על כוונה להתקשר עם ספק יחיד
    לפרטים נוספים מועצה המקומית בני עי"ש (להלן: "המועצה") מתכבדת בזאת להודיע בזאת, כי מכוח סעיף 3(4) לתוספת הרביעית לצו המועצות המקומיות, תשי"א-1950 ובהתאם להחלטת ועדת הרכש מיום 06.05.2021, בכוונת המועצה להתקשר עם ספק יחיד – דקל ע.מ. 5111134579 .   קרא עוד >>
  • דרושים מתנדבים
    לפרטים נוספים המועצה המקומית בני עי"ש ממשיכה בתהליך גיוס מתנדבים לשעת חירום. המתנדבים יסייעו בתחום הרווחה והקהילה בשעת חירום. בימים אלה כל שעת התנדבות מבורכת.   להרשמה להתנדבות: קרא עוד >>
  • תמונה של סיוע ומענה לתושבים השוהים בבידוד ולתושבים החשים מצוקה עקב המצב
    סיוע ומענה לתושבים השוהים בבידוד ולתושבים החשים מצוקה עקב המצב
    לפרטים נוספים המועצה המקומית בני עי"ש מעוניינת לסייע ולתת מענה לתושבים השוהים בבידוד ולתושבים החשים מצוקה עקב המצב. במידה ואתם זקוקים לסיוע רגשי/מעשי אנא מלאו את הטופס הבא. דגשים לסיוע: - הסיוע ינתן בהתאם להנחיות משרד הבריאות. - הסיוע ינתן בהתאם לזמינות העובדים/המתנדבים - במידה והסיוע כרוך בהוצאות כספיות, הן יחולו על התושב הזקוק לסיוע. קרא עוד >>
  • השירות הפסיכולוגי לשירותכם
    לפרטים נוספים לתושבי בני עי"ש שלום וברכה ! השירות הפסיכולוגי עבר לעבוד במתכונת חירום. עם זאת אנחנו כאן בשבילכם   קרא עוד >>
  • הנחה בארנונה לעסקים
    לפרטים נוספים   בעלי עסקים יקרים! היקף ההכנסות שלכם נפגע בצורה משמעותית בעקבות משבר הקורונה? אל תפספסו את ההזדמנות לקבל הנחה בסך 95% בארנונה ופטור מלא בחודשי הסגר   קרא עוד >>
  • אמץ קשיש
    לפרטים נוספים רוצים להתנדב מבלי לצאת מהבית? צרו קשר עם קשיש בודד בשיחת טלפון   התקשרו אלינו ונאחנו נחבר ביניכם טל' 08-8595162 בימים א-ה' בין השעות 8:30-12:00 או למוקד 108/088691936 קרא עוד >>
  • פורטל חירום לאומי
    לפרטים נוספים קרא עוד >>
  • פטור מבניית מיגון
    לפרטים נוספים מתאריך 3.5.2020 הנוהל והתהליך יהפכו לחובה קרא עוד >>
  • הנחיות חדשות של מינהל התכנון בהליך של פטור מבנית מיגון בהליך של תוספת בניה
    לפרטים נוספים ע"פ הודעה של מינהל התכנון מתאריך 22/3/20 בנושא הנחיות פיקוד העורף בדבר אופן הגשת בקשה לפטור מבניית מיגון קרא עוד >>
  • הודעת פרסום בדבר הקמת מאגר יועצים לפי תחומי מומחיות
    לפרטים נוספים המועצה המקומית בני עי"ש מודיעה בזאת על כניסת היועצים למאגר היועצים של המועצה קרא עוד >>
  • ראש המועצה נפרד ממתנדבי שנת שרות
    לפרטים נוספים ראש במועצה נפרד השבוע מ 7  מתנדבי שנת שרות ( ש.ש.) שפעלו משך שנה בבני עי"ש בשבט הצופים.   קרא עוד >>
  • חדר כושר
    לפרטים נוספים חדר כושר בני עי"ש חוזר לפעילות בהדרכת המדריך ירון מולדבסקי  אימון בחלל ממוזג ונעים, יחס אישי ומעקב פרטני,  תנאי תשלום נוחים, אפשרות לתוכנית אימונים אינדיבידואלית קרא עוד >>
  • התחדשות עירונית
    לפרטים נוספים הודעה לציבור תושבים יקרים! לאחרונה אנו עדים לתופעה שבה תושבים חותמים על חוזה הסכמה עם קבלני חוץ         קרא עוד >>
  • מהיום, משלמים עבור הודעת קנס או מגישים ערעור -ללא הגעה
    לפרטים נוספים קרא עוד >>
  • סקר נכסים למדידות
    לפרטים נוספים   בהתאם להנחיית משרד הפנים ובהתאם לסמכויות המוקנות למועצה על פי דין, החל להיערך סקר מדידת נכסיםבתחום השיפוט של מועצה המקומית בני עייש. קרא עוד >>
  • רישום לקבלת הרשאה לפתיחת שער אופק
    לפרטים נוספים תושבים יקרים, אין לכם אפשרות לפתוח את שער אופק? מוזמנים לעדכן פרטיכם. קרא עוד >>
  • תמונה של רוצים להשפיע?
    רוצים להשפיע?
    לפרטים נוספים אנו מזמינים אתכם להשתתף בהצעה ובחירת שם חדש ליישובנו קרא עוד >>
  • הועדה לתכנון ובניה זמורה
    לפרטים נוספים הנכם מוזמנים ליום עיון לעורכי בקשות קרא עוד >>
  • אושרה תכנית להגדלת זכויות בנייה בבני עי"ש
    לפרטים נוספים   מליאת הועדה המקומית לתכנון ובנייה זמורה אישרה השבוע פה אחד ובהמלצת מהנדסת הועדה  תכנית חשובה שיזמה המועצה בני עי"ש. התכנית תיכנס לתוקף בכפוף לאישור יו"ר הועדה המחוזית. קרא עוד >>
  • תמונה של למועצת בני עי"ש דרושות סייעות
    למועצת בני עי"ש דרושות סייעות
    לפרטים נוספים   למועצת בני עי"ש דרושות סייעות עם נסיון ורקע בחינוך. לפרטים ניתן לפנות למחלקת חינוך בטל' 08-8595109 קרא עוד >>
  • תמונה של להלן שינוי בהגשת בקשה להנחה בארנונה החל משנת 2018
    להלן שינוי בהגשת בקשה להנחה בארנונה החל משנת 2018
    לפרטים נוספים   "בהתאם להנחיות משרד הפנים בנוגע להגשת בקשה למבחן הכנסה לשנת 2019 (ראה קובץ תקנות 7765 מיום 19.1.17), על המבקש להגיש:  12 תלושי שכר (דהיינו ינואר עד דצמבר 2018) או 3 חודשים אחרונים כפי שהיה עד היום (דהיינו אוקטובר נובמבר דצמבר 2018).. לחילופין ניתן להציג תלוש דצמבר 2018 ובתנאי שמופיע בו סכום מצטבר שנתי וחודשי עבודה, תדפיסי בנק יש הגיש 3 חודשים אחרונים. במידה והמבקש לא עבד מלא במהלך השנה עליו להגיש אישורי אבטלה ותדפיסי בנק לחודשים המבוקשים"   קרא עוד >>

הרשם לניוזלטר

מכרז פנימי/חיצוני לתפקיד יועץ משפטי לרשות המקומית

מכרז פנימי/חיצוני לתפקיד יועץ משפטי לרשות המקומית[1]

היחידה:

השירות המשפטי.

תואר המשרה:

יועץ משפטי מועצה מקומית בני עי"ש

דרגת המשרה ודירוגה:

100% משרה - חוזה אישי בכפוף לאישור משרד הפנים

סוג מכרז:

פנימי/חיצוני.

תיאור התפקיד

ופירוט הביצועים

והמשימות העיקריות:

 

 

 

  1. ייעוץ משפטי ומתן חוות דעת משפטיות

         א.         ייעוץ משפטי לראש הרשות ולסגן שהואצלו לו סמכויות, למועצת הרשות ולוועדותיה השונות ולעובדי הרשות – בכל עניין הדרוש למילוי תפקידי הרשות.

         ב.         מתן חוות דעת משפטית בנוגע לעסקאות שעורכת הרשות ומתן אישור כי אין מניעה משפטית לביצוע עסקה וכן מתן חוות דעת לפניית חבר מועצת הרשות, בכפוף לסייגים הקבועים בסעיף 5א לחוק הרשויות המקומיות (ייעוץ משפטי).

          ג.          מתן חוות דעת מקצועית וסקירת פרוטוקולים של הישיבות בהם נכח, לצורך הבטחת חוקיותן של ההחלטות.

         ד.         אימות עובדתי של האמור באישורם של ראש הרשות ושל הגזבר, לעניין אישור המחאת זכות/ עיקול/הסדר פשרה (סעיף 6.3 לחוזר מנכ"ל מס' 3/2004).

מתן אישור בכתב לראש הרשות בטרם חתימה על הסכמי פשרה או הסכמה להליך בוררות במסגרת תביעות של עובד/נבחר ציבור נגד הרשות המקומית (חוזר מנכ"ל מס' 5/2000).

 

  1. ייצוג הרשות בהליכים/נושאים משפטיים

         א.         ייצוג הרשות בכל הערכאות המשפטיות ובפני מוסדות המדינה, גורמים פרטיים, ובפורומים וארגונים שונים ברשות ומחוצה לה.

          ב.         אחריות על התביעה של הרשות המקומית והוועדה המקומית לתכנון ובניה ותובע כנציג היועץ המשפטי לממשלה, בהליכים פליליים, והליכי אכיפה שונים לפי חוק התכנון והבניה, רישוי עסקים, חוקי עזר המקומיים ונושאי חקיקה אחרים שעל אכיפתם ממונה הרשות.[2]

          ג.          אחריות להליך פרסום מכרזים ברשות.

          ד.         ייצוג בעניינים הנוגעים לבית הדין הארצי למשמעת, לרבות הגשת תביעות לבית הדין וליווי ההליך המשפטי.

         ה.         העברת דו"חות פעילות אחת לשנה ליועץ המשפטי לממשלה/הפרקליטות. 

  1. ראש התביעה העירונית

א.      קביעת מדיניות התביעה, בכפוף להנחיות היועץ המשפטי לממשלה והפרקליטות.

ב.      גיבוש מדיניות האכיפה, ביחד עם מהנדס הרשות ומנהל מחלקת הפיקוח.

ג.        גיבוש מדיניות התביעה, ובכלל זה מדיניות נקיטת הליכים, מדיניות ענישה וערעורים וכיו"ב,  ואחראי על יישומה בפועל.

קביעת העניין לציבור בנקיטת הליכים משפטיים.

  1. ניהול השירות המשפטי ברשות המקומית

         א.         ניהול והנחיית צוות העובדים בשירות המשפטי.

         ב.         ייעוץ והנחייה של בעלי התפקידים במערכת האכיפה ברשות המקומית.

          ג.          פיקוח על כך שפעולות העירייה מתבצעות על פי הדין הקיים, הרואות והנחיות המדינה.

         ד.         הנחיית עובדי הרשות בנושאים משפטיים, הנדרשים לשם מניעת פעילות בניגוד לחוק, במידת הצורך.

         ה.         סיוע בגיבוש מדיניות בנושאים בעלי השלכות משפטיות, בכפוף להוראות הדין הקיים.

          ו.          הכנה, כתיבה וניסוח מסמכים משפטיים שונים כגון: צווי מיסים, הצעות חוק לחוקי עזר, חוזים, מכרזים תביעות משפטיות ומסמכים אחרים, בעלי אופי ומשמעות משפטית.

          ז.          מתן עדכונים, הסברים ופרשנות לגורמים הרלוונטיים ברשות המקומית, על חקיקה, נהלים, פסיקה וחוקי עזר.

         ח.         מתן סיוע משפטי, במענה לפניות מבקר המדינה, מבקר העירייה והממונה על תלונות הציבור, במידת הצורך.

         ט.         השתתפות בישיבות מוסדות הרשות (לרבות ישיבות המועצה, ישיבות וועדה המקומית או האזורית לתכנון ובנייה ככל שישנן, ישיבות ועדת המשנה לתכנון ובנייה, ישיבות הנהלת הרשות, ישיבות רשות רישוי מקומית, ועדת המכרזים, ועדת הכספים, ועדת הנחות, ועדת תמיכות והועדה להקצאת קרקע או מבנה), בהתאם לשיקול דעתו.

          י.          טיפול בהסמכת לבעלי תפקידים, עורכי-דין, פקחי בניה ופקחים עירוניים.

התקשרות, קיום קשר ובקרה עם עורכי-דין החיצוניים, המעניקים שירותים משפטיים   לרשות מקומית.

תנאי סף:

השכלה ודרישות מקצועיות

ý     תואר ראשון במשפטים.

ý     היועץ המשפטי יחויב לסיים בהצלחה קורס ליועצים משפטיים ברשויות המקומיות, לא יאוחר משנתיים מתחילת מינויו. עדכון שכרו מותנה בסיום הקורס כאמור, ככל שהוא מועסק בחוזה אישי.

 

דרישות ניסיון

ý     ניסיון מקצועי

  • ניסיון מקצועי של 7 שנים לפחות בתחום המשפט האזרחי/  מינהלי/ מוניציפאלי/ פלילי/ תכנון ובניה. יתרון לניסיון בהופעות בבתי משפט.

 

ý     ניסיון ניהולי –  

  • ברשות מקומית ברמה ג'- לא נדרש, יתרון לניסיון ניהולי

דרישות נוספות

ý     שפות-  בהתאם לצורך.

ý     יישומי מחשב-  היכרות עם תוכנות ה-OFFICE.

ý     רישום מקצועי - רישיון ישראלי לעריכת דין וחברות בלשכת עורכי הדין.

ý     רישום פלילי- היעדר הרשעה בעבירה שבנסיבות העניין יש עמה קלון.

ý     הגבלת כשירות

  • יועץ משפטי של רשות מקומית לא יוכל לשמש במקביל גם כתובע מטעם הועדה המחוזית של אותו מרחב תכנון.
  • יועץ משפטי של אחת מהרשויות המרחביות הכלולות במרחב התכנון המקומי של ועדה מקומית מרחבית, לא יוכל לשמש במקביל כתובע מטעם הועדה המקומית המרחבית.

 

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:

  • הבטחת  חוקיות ותקינות פעילותה של הרשות המקומית.
  • עבודה בשעות לא שגרתיות.
  • הצגת תכנים מקצועיים מתחום אחריותו בפני גורמים מקצועיים.
  • ייצוג הרשות המקומית בבתי המשפט ותובע כנציג היועץ המשפטי לממשלה בהליכי האכיפה השונים.

 

כפיפות:

ý     כפיפות מנהלתית לראש הרשות.[3]

ý     בהליכים פלילים היועץ המשפטי מונחה מקצועית על-ידי היועץ המשפטי לממשלה.[4]

 

מינהלה:

את קורות החיים והתעודות יש למסור במשרד מנכ"לית המועצה במעטפה סגורה, כל יום (למעט התאריכים 8-9/10/19 (כיפור) ובין התאריכים 13/10/19-21/10/19 (סוכות) אשר משרדי המועצה יהיו סגורים)עד השעה 15:00 או בדוא"ל :  moran@bney-ayish.muni.ilמועד אחרון להגשה יום

חמישי 31/10/19 בשעה 13:00 טלפון לבירורים:  08-8595113 מורן.

 

           *כל מקום בו מצוין במכרז לשון זכר, הכוונה גם לשון נקבה, וכן להפך*

 

 

 

[1] בהקשר זה יובהר, כי בעירייה מינוי  היועץ המשפטי לעיריה נעשה על-ידי המועצה לאחר שנבחר בועדת מכרזים לבחירת עובדים בכירים (סעיף 167 (א2) לפקודת העיריות [נוסח חדש].

[2] בהפעלת סמכויות התביעה הפלילית אין היועץ המשפטי כפוף לראש הרשות אן לכל גורם אחר ברשות. מכאן, היועץ המשפטי חייב להפעיל שיקול דעת עצמאי ולפעול מכוח הנחיות היועץ המשפטי לממשלה. התובע הוא עצמאי בהחלטתו אם להגיש תביעה ואם לאו (חוזרי מנכ"ל מס' 2/2001  ו - 10/2004, הנחיית היועץ המשפטי לממשלה 4.1001

[3] יועץ משפטי מייצג בתפקידו את החוק והאינטרס הציבורי, ועל כן בכל האמור בנושאים מקצועיים הקשורים בתחום מומחיותו, אין הוא כפוף להוראות ראש הרשות המקומית או נבחרים אחרים (חוזרי מנכ"ל מס' 1/04 ו-  10/04).

[4] סעיף 258 לחוק התכנון והבנייה; חוזר מנכ"ל 10/2004 והנחיות  היועץ המשפטי לממשלה מספר 8.1100 ו-4.1001.

 

 

לשאלון אישי לחץ כאן

לנוהל לבדיקה ומניעת ניגוד עיניינים עובדי הרשויות- המקומיות